Saturday, November 26, 2011

Tiada perempuan tiada aku...

tiada perempuan tiada aku...

aku hidup untuk perempuan,
mesti klu kowg sekali pikir aku nie ..
PLAYER...

memang hidup aku untuk perempuan...

perempuan yg berGELAR IBU...
org yg paling sayang kat aku...
org yg aku paling sayang...
tiada ibu tiada lah kita,
mak adalah nadi kepada seorang anak,

bukannya...
girlfriend ,
boyfriend,

mak selalu cakap..
 "klu nk cri isteri jangan cri time study... cri time sh keje" why...??

bila dh keja kita dapat thu..
perempuan mana yg setaraf dgn kita,,,

bila dh keje masing dh matang..
so xde lah nk wt mende x senonoh...

 bila dh keje masing buzy..
so xde lah nk date selalu...

bila dh keja kita boleh kenal peragai bakal isteri ..
klu d berani sentuh kita means d x hormat kita...
(sama waktu dengannya) mcm ustaz lak... #perasan...

korang nak thu x....
tiap malam mak aku selalu tunggu aku call...
sampai mak tertidur..
aku nie bese r.. buzy kan.. tp...
aku call mak aku 4 kali seminggu,,,

klu aku rindu kt mak..
aku makan masakkan yg bese dier masak...
macam ..
mee goreng basah... nasik lemak...
boleh je lepas rindu....

miss u mum,.......

2 sepak:

aku kol mak aku tiap2 hari.. ngeh3x..
(jgn mare..)

lol...ak lain buzy...siang mlm... ad kje...

Post a Comment