Sunday, August 22, 2010

22 aug..

22 aug..

trikh nie...
mmg lme sgt ak duk menanti...

cz..hri nie r..
hri pling bahagia dlm hidup aku..


ahhahahahaah...


tp............

2 smua tingal harapan jew....
2 smua khayalan aku jew...

pgi td aku bangkit dri tdo..
aku feel something wrong somewhere jew...

aku rse...

sdeh...
sunyi...
sejuk...

"sepi menyapa dengan seribu makna"...

1001 kenangan...

1001 janji...

1001 pengorbanan....

propaganda lidah manusia tidak bertulang....

hati jadi ujian angkara nafsu.....

keiklasan yg ada.....

hanya 1 perkataan...

cintanya hanya 1 persingahan...

rasa kaku dalam hati...

tidak dpt di ungkap dgn kata- kata....


rse brslah,

rse menyesal,


sentiasa menjadi bayang musuh...

bayangan diri nya selalu di hati....

senyuman terukir kini...

hanya senyuman yg penuh dgn rse kesedihan....

setiap langkah kini penuh dengan rasa hina....

3 sepak:

saba je la der...
aku paham ...
be strong..!

strong r nie..
but...the light was gone..

find another light..
dun say there is no other light out there...
when the time arrived..u will get the brightest light compare to the light dat u hve lost...

Post a Comment