Thursday, July 5, 2012

Mamat Memang Celaka


Ketika melayan lagu metal...
tersetap aku seketika..

Minah SMS.

"mintak tolong boleh x?
tolong sewe kete jap"

aku ni yg bodo pegi jelah
malas nk bertanya sebab ...
Minah dh berteriak...

kesejukan malam boleh mempengaruhi nafsu buas menguasai diri,
terutamanya bila berdua...
namun aku tidak buas,
kerana teriakan Minah buatku rimas,

tanpa mengetahui arah tuju,
aku yg bodoh lagi bendul,
Minah ni pun bersuara.

"nk gi cri Mamat"
"Mamat nk bunuh diri"
ulasnya dengan suara yg sedih...


kenapa Mamat nk bunuh diri,
sebab...
Semah REJECT dia,
Semah dah ade orang lain....

dalam hati aku....
"sialan atas dasar kne REJECT telah menyusahkan aku"
celaka engkau Mamat!!!!!

selepas kesokannya...

Mamat masih hidup...
aku syukur kalau Mamat MATI..
aku nampak minah macam suke kat Mamat...

lepas tragedy Mamat celake...

minah dengan Mamat semakin intim..

ibarat gagak berjemaahkan bangkai,

aku jugak yang jadi bangkai...

bila dating dengan Minah ...
Mamat mesti ada..
katanya saja ingin bersua...

hari ke hari, minggu ke minggu....

hati aku tiada tenteram,
tangan semakin ringan,
baka pendekar mulai terbit,


Tragedy Terakhir bermula,

JAM 10 .

Mamat cari pasal,
Minah pun mula melangkah pergi,

saat itulah..

Mamat seorang yang gila...
gila kat Senah,
sampai nak bunuh diri,

TETAPI...

Mamat berjaya mengalahkan aku,
seorang yang terlalu sibuk berkarya,
Mamat memang hebat,
Minah telah menjadi milik Mamat,

aku xde ape nak di ulas lagi,
kerana...
udah 3 hari aku memujuk Minah,

Mamat memang celaka,
waluapun x hensome mcm aku,
dia boleh menang,

selepas aku kembali bertransformasi

hidup aku kembali bersinar,
walaupun hilang seorang,
sepuluh aku dapat,


perkataan diatas tiada kaitan diantara yg hidup ada yg telah mengadap tuhan....


0 sepak:

Post a Comment